Το σπουργιτάκι.

Σήμερα ξεκινήσαμε το σχέδιο εργασίας "ο μαγικός Κολοτούμπας γράφει και αφηγείται".Θα προσπαθήσουμε να φτιάξουμε δικά μας ποιήματα και ιστορίες αλλά και να διηγηθούμε αυτές που γνωρίζουμε, με σωστή χωροχρονική σειρά, εμπλουτίζοντας παράλληλα το λεξιλόγιο μας.

Για αρχή παίξαμε με τις ομοιοκατάληκτες λέξεις από εδώ.
Τα προνήπια δυσκολεύτηκαν λίγο αλλά τα νήπια τα κατάφεραν μια χαρά. Βρήκαν τις ομοιοκατάληκτες λέξεις π.χ.σούπα -σκούπα και έφτιαξαν ευφάνταστες προτάσεις:
"Έφαγα σούπα και μετά έπιασα την σκούπα".
Στη συνέχεια από το blog της Τάνιας Μάνεση βρήκα εικονογραφημένο το ποίημα: Το  παγωμένο πουλάκι.

http://taniamanesi-kourou.blogspot.gr/2013/12/blog-post_1774.html?m= Το ακούσαμε μελοποιημένο εδώ.
Έδειξα στα παιδιά τις εικόνες χωρίς να διαβάσω το ποίημα και τους ζήτησα να προσπαθήσουμε να γράψουμε ένα δικό μας ποίημα με τις εικόνες αυτές.Σχετικά εύκολα είχαμε ένα καλό αποτέλεσμα.
Μετά συγκρίναμε το δικό μας ποίημα με το πρωτότυπο.

Τραγουδήσαμε το σπουργιτάκι της Καψάσκη

και του φτιάξαμε μια χιονισμένη φωλιά με σπόρους για να μην φοβάται την βαρυχειμωνιά.







Το πατρόν.
Ρίξαμε όσο ρυζι περίσσεψε στην αυλή μας για τους φτερωτούς μας φίλους!!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γιλέκο τσολιά για πρόσκληση 25ης Μαρτίου

Φως και σκιά στο νηπιαγωγείο