Μάσκα κλόουν

Η μάσκα του μάγου Κωλοτούμπα!




                 

                 

Έχει αρκετά κομμάτια που πρέπει να κοπούν γι αυτό και την ξεκινήσαμε από την Παρασκευή.


 Σήμερα ζωγραφίσαμε τα μάτια, το στόμα και κολλήσαμε για μύτη καπάκι.
Με την ευκαιρία διαβάσαμε και το ποίημα του Γ.Μαρίνου
" Τα παιδιά που πειράζουν τον κλόουν."

Βρήκες τον κώλο μου
να παίξεις μπάλα;
πάνω στην πλάτη μου
 να κάνεις τραμπάλα;
τις δυο τιράντες μου
να κάνεις κούνια;
βρε, το καπέλο μου
για τα γουρούνια;
βρε, το παπιόνι μου
προπέλα κάνεις!
τα δυο παπούτσια μου
θα τα ξεκάνεις!
το παντελόνι μου
για πατσαβούρα;
βρήκες τη μύτη μου
να παίξεις σβούρα;
πήρες και χρώματα
μα πριν με βάψεις
να τα δυο μάτια μου
για να με κλάψεις.





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γιλέκο τσολιά για πρόσκληση 25ης Μαρτίου

Φως και σκιά στο νηπιαγωγείο