Χριστός γεννάται...μέσα σε DIY φάτνη γλυκά κοιμάται!


Φέτος δεν είχα σκοπό να φτιάξω φάτνη, μα η μαμά της Κατερίνας μου έφερε ωραία χαρτονάκια (35×35) από χαρτόκουτες, οπότε δεν μπόρεσα να αντισταθώ! Χαίρομαι που έχουν καταλάβει όλοι την αδυναμία μου στις κατασκευές με άχρηστα υλικά και με προμηθεύουν διαρκώς!
Με μία απλή τσάκιση από πάνω (περίπου 4 δάχτυλα)
έφτιαξα την σκεπή και τα παιδιά έκοψαν και στόλισαν με πούλιες ένα μεγάλο αστέρι.


Επόμενη σκέψη: πως θα στηρίζεται;
Δύο ρολά και 2 φοίνικες έδωσαν τη λύση! Κόλλησα δεξιά και αριστερά από ένα ρολό και σύρραψα τους φοίνικες που έκοψαν τα παιδιά.
Τα παιδιά δυσκολεύτηκαν λίγο να κόψουν τους φοίνικες, για τους πολύ μικρούς τους έκοψε η κυρία.


Βαριέμαι εύκολα οπότε δεν ήθελα να ξαναδώσω σε φωτοτυπία εικόνα της γέννησης. Η φάτνη με παλάμες ήταν ωραία αλλά θέλει μεγαλύτερη βάση. Έχω δει αυτή την κατασκευή του νεογέννητου Χριστού σε πολλές παραλλαγές οπότε ήρθε η ώρα να την δοκιμάσω κι εγώ.

Ο Χριστούλης φτιάχνεται πολύ εύκολα με 2 γλωσσοπίεστρα, ένα τρίγωνο κομμάτι για κουβερτούλα και έναν κύκλο για κεφάλι. Τα παιδιά εύκολα τα έκοψαν και ζωγράφισαν το κεφάλι του μωρού. Λίγη χρυσόσκονη για φωτοστέφανο, κι είναι έτοιμο!
Αυτοκόλλητα αστέρια στο φόντο και η φάτνη μας τραγουδά:
Χριστούγεννα Πρωτούγεννα
Πρώτη γιορτή του χρόνου.
Για βγείτε δείτε μάθετε
Πως ο Χριστός γεννάται...
Και το αγαπημένο μου χριστουγεννιάτικο ποίημα:


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γιλέκο τσολιά για πρόσκληση 25ης Μαρτίου

Φως και σκιά στο νηπιαγωγείο