Αναρτήσεις

Εύκολος 3D κλόουν!

Εικόνα
Ο αγαπημένος Κλόουν του Σακελλαρίδη εδώ: https://youtu.be/Qh-8FqFQO6w μας ενέπνευσε να φτιάξουμε τους δικούς μας με ένα ευφυές πατρόν από το krokotak.  Το πατρόν:   Το χρωματίζεις, το κόβεις, το στριφογυρίζεις και έχεις εύκολα και γρήγορα έναν τρισδιάστατο κλόουν!!!

Ο κλόουν βγαίνει στη σκηνή τον χαρταετό μας ψηλά οδηγεί!!!

Εικόνα
Φέτος φτιάξαμε τον χαρταετό που μας πρότεινε η Μαρία Βαρταμτζίδου   από εδώ:  https://babbledabbledo.com/diy-toy-tyvek-sled-kite/ Το πατρόν: Προσθέσαμε κι έναν κλόουν για να μας βοηθήσει στην απογείωση... μιας και μάθαμε το αγαπημένο μου τραγούδι Ο κλόουν του Σακελλαρίδη https://youtu.be/Qh-8FqFQO6w  Μιλάμε μέρες τώρα για τα συναισθήματα και σκεφτήκαμε πως αν υπάρχει κάτι που μπορεί να μας ανεβάσει ψηλά αυτό είναι τα καλά λόγια των φίλων μας, οπότε γράψαμε πάνω στους χαρταετούς τις φιλοφρονήσεις που είπαν τα παιδιά για τον καθένα ξεχωριστά.Νομίζω πως το χάρηκαν πολύ όλοι!  Με αγάπη στην καρδιά πετάμε ψηλάάαααααααα!

Φτιάξε μάσκες, πάμε να ξεφαντώσουμε με πυτζαμοήρωες και άλλους πολλούς!!!

Εικόνα
Φτιάξαμε διάφορες μάσκες για να ικανοποιήσουμε όλα τα γούστα. Οπότε είχαμε: Πριγκίπισσα, κλόουν, σπάιντερμαν, πειρατές, φίδι, τίγρης ανάλογα με τη διάθεση! Μερικά πατρόν από το ίντερνετ: Αγαπημένη σειρά κινουμένων σχεδίων των παιδιών είναι οι πυτζαμοήρωες οπότε ήταν οι επόμενες μάσκες που φτιάξαμε! Τις λεπτομέρειες τις έκαναν τα παιδιά με λαδοπαστέλ. Τα πατρόν από το ίντερνετ. Καλή σαρακοστή σε όλους!

Σου αρέσουν οι μπανάνες?Ντύσου Μίνιον!

Εικόνα
Φέτος την Τσικνοπέμπτη γιορτάσαμε ντυμένοι Μίνιον! Φορώντας κίτρινη σακούλα, ασορτί με τη φιγούρα-καπέλο που διάλεξε κάθε παιδί φάγαμε  όχι μπανάνες αλλά τα εδέσματα που ετοίμασε και φέτος ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων Πετρούσας! Τους ευχαριστούμε πολύ που διαθέτουν τον χρόνο και την ενέργεια τους για να δώσουν κέφι και χαρά σε όλα τα παιδιά!  Μπορείτε να μας δείτε και στο you tube: https://youtu.be/MCp51Y-qvc0 Τα πατρόν από το ίντερνετ.

Ένα αποκριάτικο παραμύθι με ήρωες όλους εμάς!

Εικόνα
Χθες γιορτάσαμε στο σχολείο μας την αποκριά ντυμένοι μασκαράδες και με κεράσματα πολλά! Κάθε παιδί παρουσίασε στην παρεούλα τη στολή του και μας μίλησε για τις ικανότητες του. Με αφορμή ένα μαγικό λουλούδι ξεκινήσαμε να φτιάχνουμε το δικό μας παραμύθι με ήρωες ...όλους εμάς! Το συνθέσαμε και το δραματοποιήσαμε! Απολαύστε το!

Τι ώρα είναι? Ώρα για νηπιαγωγείο!

Εικόνα
Έχω μπλοκάρει με ιώσεις και σιρόπια και έχω ξεχάσει να bloggάρω! Θα το παλέψω όμως να επανακάμψω λίαν συντόμως! Μετά τις εποχές και τους μήνες ήρθε η ώρα να μάθουμε για την ...ώρα! Έτσι κάναμε και μία εξάσκηση στους αριθμούς, παίξαμε και με παζλ χρονικής ακολουθίας. Ο χρόνος είναι μία δύσκολη έννοια για τα παιδιά οπότε για τα προνήπια στόχος μου είναι να μάθουν τον ωροδείκτη και τον λεπτοδείκτη ενώ τα νήπια μπορούν να μάθουν πότε είναι ακριβώς, και τέταρτο, και μισή, παρά τέταρτο. Για μεγαλύτερη εξάσκηση φτιάξαμε ρολόγια. Τα παιδιά χρωμάτισαν και έκοψαν την εικόνα και την συρράψαμε σε πιάτο.  Με καρδούλες και αστέρια στόλισαν το ρολόι τους και τώρα πια δεν έχουν δικαιολογία να αργούν το πρωί!

Χρόνια πολλά και καλή φώτιση σε όλους!!!

Εικόνα
Η όμορφη κατασκευή της Ροζάνας εδώ: http://m.charoymenos-kipos.webnode.gr/news/treis-ierarches/#.WmyIip5yhn4.google_plusone_ μας ενέπνευσε να φτιάξουμε το δικό μας καδράκι για τους Τρεις Ιεράρχες. Παλαιώσαμε τα πιάτα από τα γενέθλια του Θοδωρή (πάντα επαναχρησιμοποιούμε!)  με αραιωμένο καφέ και τα αφήσαμε να στεγνώσουν. Τα παιδιά χρωμάτισαν την εικόνα των Τριών Ιεραρχών και αντέγραψαν τη  λέξη. Κολλήσαμε από πίσω πληροφορίες κι ένα κρεμασταράκι. Το διακοσμήσαμε με χρωματιστά μακαρόνια και ατλακόλ. Ευχαριστούμε Ροζάνα για την όμορφη ιδέα!

Ξέρετε γιατί ξοδεύουμε τόσο χρόνο και χρήμα (κόλλες, χαρτόνια, μπογιές έχουν πολύ μεγάλο κόστος) σε χειροτεχνίες στο νηπιαγωγείο;

Εικόνα
Τα προηγούμενα χρόνια συνήθιζα να συγκεντρώνω τις κατασκευές των παιδιών σε ένα κουτί και να τους τις δίνω στο τέλος της χρονιάς μαζί με τους υπόλοιπους φακέλους εργασιών. Όμως τα τελευταία χρόνια αναθεώρησα. Τα παιδιά χαίρονται να παίρνουν μαζί τους τις δημιουργίες τους και να διακοσμούν με αυτές το δωμάτιο τους. Όταν  οι εργασίες στοιβάζονται μέσα σε κουτιά δεν επιτελούν το σκοπό τους. Σκοπός είναι όταν φέρνουν την εργασία στο σπίτι οι γονείς τους να τα ρωτήσουν: Γιατί το έφτιαξαν;  Πως το έφτιαξαν;  Δυσκολεύτηκαν; Τους αρέσει; Έχουν κάποια απορία;  Μήπως δεν κατάλαβαν κάτι; Κι  όσες ερωτήσεις εμπέδωσης προκύψουν σχετικά με το θέμα της κατασκευής. Έτσι καλλιεργείται και η σκέψη και η ομιλία. Έτσι εμπλουτίζουμε το λεξιλόγιο και διευρύνουμε τις γνώσεις. Πρωτίστως βέβαια θα πρέπει να τα επιβραβεύσουν για την προσπάθεια τους κι όχι να την υποτιμούν. Οι γονείς χτίζουν την αυτοπεποίθηση του παιδιού τους λιθαράκι, λιθαράκι. Μία χειροτεχνία κοστίζει εξάλλου και

Οι 4 εποχές αλλάζουν του καιρού τις διαδρομές...

Εικόνα
Με τη νέα χρονιά συζητήσαμε για την εναλλαγή της μέρας και της νύχτας, αλλά και των τεσσάρων εποχών. Η ενασχόληση μας με το διάστημα τους προηγούμενους μήνες βοήθησε τα παιδιά να κατανοήσουν καλύτερα τις σχετικές πληροφορίες από βιβλία και video. Με τετράγωνα κομμάτια από χαρτόκουτα (35×35) φτιάξαμε το καδράκι των τεσσάρων εποχών. Το ουδέτερο μπεζ χρώμα τους ήταν πολύ βοηθητικό για να ζωγραφίσουμε με κιμωλίες. Το χωρίσαμε στα τέσσερα, και χρωματίσαμε  με κιμωλίες το έδαφος άσπρο για τον χειμώνα, πράσινο για την άνοιξη, γαλάζιο για το καλοκαίρι και το φθινόπωρο καφέ. Στον χειμώνα κόλλησα δύο κύκλους για χιονάνθρωπο και στο καλοκαίρι μία ομπρέλα από θήκη γλυκού ( για κεκάκια) και οδοντογλυφίδα. Κάθε παιδί πήρε το κουτί με τους μαρκαδόρους του και ξεκίνησε να δημιουργεί το δικό του μοναδικό καδράκι! Στον χειμώνα στόλισαν το χιονάνθρωπο και με κιμωλία χιόνισαν το τοπίο. Στην άνοιξη ζωγραφίσανε βλαστούς και κολλήσανε έτοιμα γυαλιστερά λουλούδια. Στο καλοκαίρι ζωγράφι